لمینت متحرک دندان تبادل نظر آیا خوب است

لمینت متحرک دندان تبادل نظر آیا خوب است

آیا لمینت متحرک دندان سو اسمایل ترو اسمایل اسنپ اسمایل خوب است

مسواک برقی به مسواک اطلاق می شود که با باتری یا برق کار می کند و با استفاده از برق یا نیروی باتری مسواک حرکت می کند. مسواک برقی مسواک زدن دندان ها را آسان تر و سریع تر می کند. پلاک ها و باقی مانده ها نیز بهتر از بین می روند.گفتنی است اولین مسواک برقی در کشور سوئیس ساخته شد اما در آمریکا به تولید انبوه رسید. هدف از تولید این مسواک بیشتر برای افراد دارای معلولیت بوده که مانند دیگران توانایی مسواک زدن دندان های خود را ندارند. مسواک برقی برای کسانی که درمان ارتودنسی دارند یا در مسواک زدن دندان های خود مشکل دارند بهتر است. وجود سیم های ارتودنسی در دندان ها باعث می شود که نتوانید به درستی و به طور کامل جرم خارجی را از روی دندان هایتان خارج کنید

 

 

 

 

 

موقع خرید مسواک برقی به چه چیزی باید توجه نماییم :

 

هنگام تصمیم گیری برای خرید مسواک برقی باید به عوامل مهمی توجه کنید. در زیر مهمترین عوامل موثر بر خرید مسواک برقی شما را شرح می دهیم.یک مسواک متناسب با اندازه دهان خود انتخاب کنید. دقت کنید که آیا تایمر وجود دارد یا خیر. تایمر برای چند دقیقه است. از نظر عمر باتری، ببینید باتری شما چقدر است. سختی مسواک خود را بررسی کنید. ویژگی های هوشمند مسواک خود را بررسی کنید. از جمله این ویژگی ها می توان به بلوتوث، نمایشگر ای ای دی و راهنمای هوشمند اشاره کرد. خاموش شدن خودکار، حالت های مختلف مسواک زدن و... مسواک خود را چک کنید. موهای محو شده به شما می گویند که مسواک شما باید تعویض شود.

 

 

 

 

 

 

راهنمای خرید مسواک برقی در سه سوت

 

جمع بندی :

 

پزشکان معتقدند این مجموعه از مسواک ها باید هر 5 ماه یکبار تعویض شود. به طور معمول، این سری به روش دکمه فشاری از هم جدا می شود، بنابراین می توانید به راحتی با فشار دادن یک دکمه آن را جایگزین کنید.به خاطر داشته باشید که مسواک های برقی در صورت عدم استفاده صحیح می توانند مضر باشند. معمولاً خرید مسواک برقی در ابتدا برای یک نفر هزینه دارد، اما در درازمدت مقرون به صرفه است زیرا سری مسواک فقط گاهی اوقات نیاز به تعویض دارد. هنگام مسواک زدن، مسواک را با زاویه 40 درجه نسبت به دندان های خود نگه دارید. به مدت 2 دقیقه به آرامی سطح دندان را مسواک بزنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهناز ? تاريخ: شنبه 30 ارديبهشت 1402برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?